mondo style® Vrei sa fii dealer mondo style® Site Map     
Certificare ISO 9001:2000
Dezumidificator: impiedica formarea mucegaiului si coroziunii

Franciza mondo style®

english version Italiansu

 Franciza


In epoca manipularii genetice si afacerile se cloneaza

Franciza poate fi un model viabil de business pe termen lung prin replicarea (clonarea) unei afaceri deja testate pe piata regionala si nationala.
Cifra de afaceri anuala a companiilor active in sisteme de franciza in Romania a depasit 800 de milioane de euro.
Intre timp aceasta piata extrem de dinamica a ajuns sa numere aproximativ 800 de investitori si circa 200 de branduri, dintre care 40 de origine autohtona.
Mai mult de jumatate din retelele de franciza din tara sunt din sfera distributie-retail, urmate de francizele din domeniul serviciilor (peste 43%). Doar in domeniul comertului cu imbracaminte exista aproximativ 55 de marci de franciza.
Dimensiunea retelei genereaza notorietate si elemente de recunoastere a francizei de catre consumator, dar duce si la o acoperire a pietei si un cost mai mare de intrare pe piata.
Succesul francizei ca model comercial ce comporta un transfer al brand-ului, dar si al stiintei afacerii, presupune patru elemente: o retea de franciza dezvoltata, un francizor ambitios si vizionar, un spatiu comercial strategic amplasat si o finantare corespunzatoare nivelului investitional de intrare in afacere.
Riscul angrenarii intr-o afacere in franciza este mult mai redus decat demararea unei afaceri pe cont propiu.
In Occident, raportul intre succese si esecuri in domeniul afacerilor in franciza este de 4 la 1, iar in Romania rata de success a unei asemenea afaceri este estimata la 94%.
Forta de negociere a retelei cu furnizorii de materii prime si materiale este mult mai mare decit forta micilor operatori independenti.
Francizatii romani declara ca au acest model de afaceri pentru ca le-a asigurat o intrare facila pe piata, o vizibilitate sporita in fata concurentei, un teritoriu exclusive care sa asigure un bazin de consumatori ce pot sa genereze suficient profit, un brand de incredere si capacitatea de a face o afacere intr-un domeniu in care nu aveau o experienta anterioara.
Ca strategie de dezvoltare a unei afaceri franciza este:
  • o forma de valorificare a drepturilor de proprietate intelectuala (marca, drepturi de autor, know- how) care transfera competente anreprenoriale testate si operationale
  • o forma de marketing, distributie si promovare bazata pe un management eficient, ce combina avantajele conducerii centralizate cu desfasurarea operatiunilor prin mici unitati adaptate la specificul local.
  • o alianta strategica competitiva, ce asigura cooperarea in retea si economii la scara.
Taxa de intrare platita pentru aderarea la retelele de distributie oscileaza intre 0 si 255 000 de euro, iar in cazul retelelor de servicii, intre 450 de euro (pentru o agentie imobiliara) si doua milioane de euro (pentru marile lanturi hoteliere).
In plus investitia pentru amenajarea spatiului si achizitionarea echipamentelor poate varia intre 4.000 si 350.000 de euro.
Amortizarea investitiei dureaza 3-4 ani in aceste cazuri.
Dincolo de capitalul necesar, este necesara si o buna comunicare pentru construirea unei relatii de incredere intre francizor si francizat, achizitionarea unei francize fiind si o chestiune de gust, vocatie si compatibilitate. Un model de afaceri trebuie sa iti si placa, placerea administrarii unui business fiind si o chestiune de senzorialitate si subiectivitate.
Principalele variante de investire a resurselor financiare pe piata romaneasca sunt: bursa, pentru jucatorii care isi asuma riscuri, investitiile imobiliare (terenuri, cladiri) care reprezinta o oportunitate de moment si demararea unei afaceri independente sau in franciza.

 Franciza mondo style®


Cautam in continuare firme care doresc parteneriat cu mondo style®, in alte orase din tara, sau in Bucuresti.
De asemenea, cu un statut apropiat dealerilor, cautam firme de constructii care pot integra elementele noastre de timplarie (usi, ferestre, vitrine, pereti cortina, rulouri, etc) in cosntructiile la care ele lucreaza.
Daca vrei sa sti mai multe despre conditiile in care putem intra intr-un parteneriat de succes, nu ezita sa ne contactezi.
 
Esti francizat mondo style?
User:   
Parola:   
   

 Articole in presa, spoturi Radio si TV
    mondo style Timisoara
Gloriei Str. 11
Tel. 004.0256.225.489
Fax. 004.0256.225.499
email: info (at) mondo.ro


acces
mondo style 


acces mondo style
   
Vrei sa afli unde gasesti produsele mondo style in tara?
- click aici...
produse mondo style in tara
   
ferestre, usi, termopan, mondo style, geam termoizolator, lindab, baumit, ringo, velux, ferestre standardizate, usi garaj, jgheaburi, burlane, tabla cutata, tigla metalica, tamplarie aluminiu, tamplarie PVC, perete cortina, sisteme germane, rulouri, plase insecte, glafuri, pervaze, usi metalice, fatade, braun group, franciza, termoavantaj, hormann, usi, usi metalice, usi de interior, usi glisante, usi de garaj, feronerie, usi interioare, usi lemn, usi din lemn, usi industriale, usi pliante, usi culisante, usi de exterior, usi antiefractie, usi antifoc, usi exterioare, tocuri, usi de lemn, usi pvc, usi automate, usi din sticla, fete usi, usi sectionale, usi armonice, accesorii usi, usi rotative, usi batante, sisteme de inchidere, inchidere in 3 punte, usi din metal, montaj usi, tocuri pentru usi